A szeretet örök

2013.09.13. 13:24

Furcsa dolog a szeretet. Sem a távolság, sem az idő nem tudja meggyilkolni (van, ami igen, de most nem erről akarok írni). Akkor kezdett a fejemben motoszkálni a gondolat, amikor tegnap megláttam egy fotót egy ezer éve nem látott kedves ismerősről - csak ennyi, barátnak azért nem nevezném - és azon kaptam magam, hogy fülig ér a szám, és legszívesebben most azonnal megölelném az illetőt. Aztán elkezdtem számba venni az ilyen kedves, rég látott ismerősöket, valaha volt szoros barátokat, és jó volt megbizonyosodni, hogy valamennyit szeretem. Nem számít, hogy tíz éve nem láttalak, vagy elköltöztél akár csak az ország másik felébe, akár a világ túloldalára, nem számít, hogy meg se próbáltuk tartani a kapcsolatot, vagy mégis, és két levélváltás után elsorvadt az egész - szeretném, ha tudnátok, hogy a nektek kialakított kis csücsök ott van a szívemben. Nem ígérem, hogy fogok írni, nem ígérem, hogy felhívlak - hiszen nem tudom, hogy hogy emlékszel rám - de ha véletlen ezt olvasod, és te is ilyen cinkosan vigyorogsz közben, mint most én, akkor az nekem elég.

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsagyujtogeto.blog.hu/api/trackback/id/tr835510820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása