Egy tragédia margójára

2013.11.06. 20:40

Mindig furcsa volt olvasni, hogy a testbeszédünkkel mennyivel több információt közlünk, mint a szavainkkal. Ennek az igazságát az utóbbi két hónapban erősen érzem, mivelhogy még mindig nem sokat értek a körülöttem zajló társalgásból. Viszont elkezdtem figyelni az embereket, a viselkedésüket, a hangjukat, és rájöttem, hogy tényleg rengeteg mindent meg lehet érteni a szavak ismerete nélkül. Pár héttel ezelőtti remek felfedezésem az az volt, hogy hallottam, ahogy a kolléganőm mosolyog telefonálás közben! (Háttal ülünk egymásnak, nem, nem láttam)

Ma viszont sajnos az ellenkezőjét tapasztaltam: két kolléganő állt egymás mellett a folyosón, úgy tűnt, hogy az egyik magyarázkodik valamiért, aztán behúzta a másikat a maga mellé a laborba, ott beszélgettek tovább. Két perc múlva bejött hozzánk a másik, borzasztóan feldúltan. A második mondat után annyira egyértelmű volt mindenki reakciója, hogy egyből tudtam, basszus, valaki meghalt! Duplán volt megdöbbentő az élmény...

A bejegyzés trackback címe:

https://morzsagyujtogeto.blog.hu/api/trackback/id/tr175618520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása